Leadgeneratie

Convertimi is specialist op het gebied van leadgeneratie en heeft veel ervaring in het telefonisch bewerken van de markt vóór en uit naam ván haar klanten. Telefoonmarketing kan zowel in de b2b als b2c markt worden ingezet, en heeft als doel: het genereren van hoogwaardige afspraken en leads.

Convertimi gaat bij het telefonisch bewerken van de markt uit van het principe van lead nurturing. Dat betekent dat we in principe een insteek hebben die is gericht op de lange termijn en het opbouwen van een waardevolle relatie.

Naast direct resultaat (afspraken / leads) genereren we op deze manier ook veel waardevolle marktinformatie en kansen voor later. Indien een prospect op het moment van bellen geen interesse heeft, of indien het tijdstip niet goed gekozen is (bijvoorbeeld i.v.m. lopende contracten), wordt de reden hiervan genoteerd en in de database opgeslagen inclusief een datum dat terugbellen wél weer zinvol is. Dát toekomstige terugbelmoment is dan in feite de tweede stap in de contactketen, die dus door Convertimi ook systematisch wordt geborgd.

 

Uiteraard is het zinvol om telefoonmarketing in te zetten in combinatie met andere vormen van (inbound) marketing. Op die manier wordt het rendement en de efectiviteit van telemarketing alleen maar verhoogd, omdat je dan ‘slim’ gaat bellen. Het duidelijk voor ogen hebben wie uw doelgroep is en waar die zich bevindt, is daarbij een eerste voorwaarde, het hebben van een duidelijke propositie (het liefts één die samen mét uw klanten tot stand is gekomen) een tweede. Convertimi kan u bij al deze zaken – inbound marketing en strategische ondersteuning – van dienst zijn.

Wij werken met alleen maar serieuze en seniore medewerkers voor deze activiteiten. Meer daarover leest u in de sectie ‘onze medewerkers